sâmbătă, 24 mai 2014

Nu mă întreba pe mine de ce sunt vegetarian. Întreabă-te pe tine de ce nu ești.



Uciderea animalelor, este moral şi spiritual greşit. Personal cred cã este greşit chiar şi ca principiu sã omori animale pentru hranã când nu este necesar pentru supravieţuirea noastrã. Vteau sã respect viaţa animalelor prin a nu le ucide pentru hranã. Când vedeţi un animal mort pe marginea drumului sunteţi tentaţi sã vã opriţi la o gustare? Sau vederea unei pãsãri moarte vã face sã salivaţi? Sunt sigur cã rãspunsul la aceste întrebãri este NU. Atunci de ce torturã şi uciderea sãrmanelor animalelor pentru a le mânca?

Motive de sãnatate:
Oamenii pur şi simplu nu au nevoie sã mãnânce carne pentru a avea vieţi sãnãtoase. Nu este niciun secret, cã comparat cu un consumator de carne mediu, vegetarienii trãiesc mai mult în general, este mai puţin probabil sã fie obezi, suferã mult mai puţine incidente de cancer şi boli de inimã, şi au mai multã energie. Am trãit ani de zile fãrã carne, şi este adevãrat.

Preocuparea faţã de mediu:
Ştiaţi cã pentru creşterea vacilor, porcilor şi gãinilor se foloseşte mult mai multã apã, şi cauzeazã mult mai multã poluare decât creşterea fructelor, seminţelor şi vegetalelor? Dacã eşti preocupat de mediu, atunci documenteazã-te de cât de multã poluare (apa din sol şi poluarea aerului) este cauzatã anual de doar un singur animal. Vei fi şocat. Eu ştiu cã am fost.

Religia:
Multe religii în special Hinduismul, propovãduiesc vegetarianismul. Dacã aş fi fost indian, aş fi foarte bucuros ca religia mea sã mã înveţe sã fiu vegetarian. Dar sunt creștin, și mi-e rușine de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu