sâmbătă, 22 martie 2014

Atâta suferinţã şi mizerie pentru un hamburger nesãnãtos.


Atâta suferinţã şi mizerie pentru un hamburger nesãnãtos. Ştii foarte bine cã nu este sãnãtos sã mãnânci carne. Şi ştiţi foarte bine cu ce sacrificiu ajunge aceasta în farfuria ta.

Când mãnânci carne, este acelaşi lucru cu a mânca un seamãn de-al tãu. Ce vedeţi în aceastã imagine? Sânge cu aceleaşi proprietãţi cu sângele care îţi curge şi ţie prin vene. În acel loc, animale nevinovate sunt tãiate, suferinţã ce este inimaginabilã pentru tine. Poţi simţi doar o parte din durerea lor numai când te tai la un deget din greşealã.

Gândeşte-te deci te rog la ele, şi nu mai cumpãra carne din magazine. Crima aceasta este cel mai mare blestem de pe Pãmânt, deoarece este legalã, şi de aceea trupurile moarte sunt numeroase, prea numeroase ca sã îţi poţi imagina mãcar.

Un comentariu:

  1. Bună, sunt Monica Gheorghe.
    Am intrat pe blogul tău întâmplător, căutând o stea. Printre altele, am văzut și articolul ăsta la care subscriu.
    Da, ce vedem noi între caldele și gustoasele felii de chiflă și mai ales ce simțim în gură este chinul cumplit al acestor ființe nevinovate. Cred că dacă la un McDonald's în timp ce am servi delicioșii hamburgeri ne-ar pune cineva cu un proiector imagini din abatoare, ne-ar sta în gât tuturor acele delicatese, n-ar mai mânca nimeni.
    Acum..de la caz la caz, ar exista câteva variațiuni: unii ar ieși oripilați din local și poate n-ar mai mânca în viața lor carne, alții s-ar duce la alt local să mănânce același hamburger în liniște înjurând patronul că a permis asemenea „atrocități” vizuale, alții n-ar mai mânca un timp carne, după care ar lua-o de la capăt..
    Eu sunt de părere că în orice om există un uriaș adormit care trebuie să se trezească. Unii se trezesc mai greu, alții mai repede, alții niciodată.
    Eu personal sunt o iubitoare de animale, mă doare sufletul pentru că există abatoare precum și atâtea mijloace de exterminare și exploatare a animalelor. Mă doare și mai tare sufletul când constat că majoritatea oamenilor de pe planetă consimt, tacit sau prin participare directă la folosirea animalelor ca pe niște obiecte utilitare ale diferitelor interese sau afecțiuni psihice și mulți din ei nu intră sub incidența legii, ba sunt și plătiți sau promovați să ucidă, să chinuie, să batjocorească vieți nevinovate. Este îngrozitor ce se întâmplă, uneori mă întreb cum ne mai rabdă Dumnezeu pe planeta asta.
    Mă mai întreb cum de știind toate astea, nu am renunțat încă la carne. Sper să mă ducă mintea să renunț.
    Felicitări pentru pasiunea ta acordată astronomiei și astrofotografiei, foarte interesante studii și preocupări.

    RăspundețiȘtergere