miercuri, 16 aprilie 2014

Dragostea lui Isus pentru animale Evanghelia lui Isus sau Evanghelia Vieții Perfecte. Partea I



În următoarele articole, am ales mai multe capitole pe tema "dragostea lui Isus pentru animale", din "Evanghelia Vieții perfecte" (de asemenea, cunoscuta sub numele de "Evanghelia Celor Doisprezece Sfinti" sau "Evanghelia lui Isus). M-am facut si traducator de scripturi, dar va asigur ca am gasit cuvintele corecte. Am facut aceasta, deoarece nu am gasit nicaieri pe internet aceasta evanghelie in romana, si nu este de mirare, deoarece biserica NU doreste ca aceasta sa fie cunoscuta.


Vai de vânători!

6. In timp ce Isus a plecat cu unii din ucenicii Lui, El a întâlnit un om care a antrenat câini pentru a vâna alte animale. Și El a zis omului: "De ce faci asta?" Și omul acela a răspuns: "Pentru că eu trăiesc din asta. La ce ne folosesc aceste animale? Aceste animale sunt slabe, dar cainii sunt puternici. "Isus i-a zis: "Îți lipsește înțelepciunea și iubirea. Iată, fiecare creatură pe care Dumnezeu a creat-o, are sensul și scopul ei. Și cine poate spune ce este bun în ele sau la ce iti folosesc tie sau omenirii?

7. Și pentru traiul tau, iată ogoarele, cum cresc și sunt fertile, și copacii plini de fructe și plantele. Ce vrei mai mult decât ceea ce munca cinstita din mâinile tale iti va da? Vai de cei puternici, care fac abuz de puterea lor. Vai de viclean care a rănit creaturi ale lui Dumnezeu! Vai de vânători! Pentru ca ei înșiși vor fi vânati."

8. Și omul a fost foarte uimit și s-a oprit din antrenarea câinilor pentru a vâna, și i-a învățat să salveze vieți, nu să le distrugă. Și el a îmbrățișat învățăturile lui Isus și a devenit ucenicul Lui. (Cap. 14)


Traducere: Lupu Victor.


Citeste mai mult pe Evanghelia lui Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu