joi, 17 aprilie 2014

Dragostea lui Isus pentru animale Evanghelia lui Isus sau Evanghelia Vieții Perfecte. Partea II



În următoarele articole, am ales mai multe capitole pe tema "dragostea lui Isus pentru animale", din "Evanghelia Vieții perfecte" (de asemenea, cunoscuta sub numele de "Evanghelia Celor Doisprezece Sfinti" sau "Evanghelia lui Isus). M-am facut si traducator de scripturi, dar va asigur ca am gasit cuvintele corecte. Am facut aceasta, deoarece nu am gasit nicaieri pe internet aceasta evanghelie in romana, si nu este de mirare, deoarece biserica NU doreste ca aceasta sa fie cunoscuta.


Eliberarea păsărilor.
7. Și într-o anumită zi, băiatul Isus a venit într-un loc în care a fost pusă o capcană pentru păsări și au fost niște băieți acolo. Și Isus le-a zis lor, "Cine a pus această cursă pentru creaturile inocente ale lui Dumnezeu? Iată, acestea vor fi, de asemenea, prinse în capcană." Și a văzut doisprezece vrăbii care pareau a fi moarte.

8. El si-a miscat mâinile peste ele și le-a zis, "Zburati departe și, atâta timp cât trăiți, amintiti-va de Mine." Și s-au sculat și a zburat cu plansete. Evreii care au văzut acest lucru au fost foarte uimiți și le-au spus preoților. (Cap. 6)


Isus vindecă un cal.
1. Și sa întâmplat că Domnul a plecat din oraș și a mers în munți cu ucenicii Săi. Și au ajuns la un munte cu trasee foarte abrupte. Acolo ei s-au întâlnit cu un om cu un animal de povară.

2. Dar calul sa prăbușit, pentru că era supraîncărcat. Omul l-a lovit până sângele a curs. Și Isus s-a dus la el spunând, "Fiu al cruzimii, de ce iti lovesti animalul? Nu vezi că este mult prea slab pentru sarcina sa și nu știi că suferă? "

3. Dar omul a raspuns: "Ce ai să faci Tu cu el atunci? As putea sa-mi lovesc animalul cat de mult imi face placere, pentru că îmi aparține, și l-am cumpărat cu o sumă destul de mare de bani. Intreaba-i pe cei care sunt cu tine, pentru că ei sunt din satul meu și știu cu aceasta. "

4. Și unii dintre ucenicii au răspuns, zicând, "Da, Doamne, este așa cum a spus el, am fost acolo când a cumpărat calul." Și Domnul a replicat, "Nu vezi atunci cum sângerează, și nu auzi cum se vaieta și boceste? " Dar ei au răspuns spunând," Nu, Doamne, nu auzim că geme sau boceste. "

5. Și Domnul a devenit trist și a spus, "Vai de voi, pentru că din dobitocia din inima voastra, nu auziti cum geme și plânge Creatorului său ceresc pentru milă, dar de trei ori vai de cel împotriva căruia plânge și se vaieta in chinul lui! "

6. Și El a inaintat și a atins calul, iar animalul s-a ridicat, iar rănile sale au fost vindecate. Dar El a zis omului: "Du-te pe calea ta acum și de acum înainte nu mai lovi, dacă si tu, speri să găsesti milă."

7. Și văzând ca oamenii vin la El, Isus a spus ucenicilor Săi: "Din cauza bolnavului, eu sunt bolnav, din cauza flămândului, eu devin flămând, din cauza însetatului, eu sufar de sete."

8. Și El a mai spus, "Am venit să pun capăt jertfelor și sărbătorilor de sânge. Dacă nu încetati să oferiti și consuma carne și sânge de animale, mânia lui Dumnezeu nu va înceta să vină asupra voastră, așa cum a venit la strămoșii voștri în pustiu, care se complăceau în consumul de carne și au fost umpluti cu putreziciune și consumati de ciumă." (Cap. 21)


Traducere: Lupu Victor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu